fredag 18. februar 2011

Sensorrens

Det er min uke til å velge tema, og det ble som kjent "Lek".  Jeg hadde tenkt å boltre meg med barnebarn, men det ble det ikke noe av. Så min lek ble i photoshop.
Et par flekker på sensoren skjemmer enkelte bilder, så det er på tide å gjøre noe med det. Microfille med klor på langskaft får duge. Skikkelig rens med andre ord, ikke noe q-tips er i gården!!


Flere bilder fra andre medlemmer finner du her:

http://www.52uker.org/2011/02/13/lek-nytt-tema-i-uke-7/ 


15 kommentarer:

  1. Lek og humor forent i et bilde. Veldig morsomt påfunn. Kunne godt ha tenkt meg en sånn liten mann på objektivet :-)

    SvarSlett
  2. Dette må jeg si ble skikkelig rundvask. Så tøft og godt utført! Ha en skikkelig god rengjøringshelg! Vi andre tar turen ut i elva...

    SvarSlett
  3. Skikkelig flott! Tror kanskje jeg må finne ffem pusseskinnet og zaloen her også. Ha en flott helg:-)

    SvarSlett
  4. Kreativt och mycket bra genomfört! Den fick mig att le! :-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Herlig og morsomt!
    Ha en fortsatt fin og kreativ fotohelg!

    SvarSlett
  6. FOR en Kanonstilig løsning av ukens tema. Dette gikk rett hjem hos meg. Noe så kult!!!Love it! Her er dte bare å smile rundt og si gratulerere MED VEL uttført ukesoppdrag;O)))) ;-)

    SvarSlett
  7. Jeg ler så jeg rister her en tidlig morgen, fytti katta så kreativ og hærlig du er. Og mannfolk med humor, finnes det noe mer tiltrekkende!!!
    Det er virkelig bra du finnes her i bloggeverden hos oss, slik at latterdørs virkelig kan slå i veggen innimellom.

    Nydleige bilder av is under her også gitt, ble stirrende litt fasinert på den også, vakre alle sammen.

    God helg videre til deg, en får jo håpe rengjøringa gikk fint og at du er ferdig nå.

    Anneklem

    SvarSlett
  8. Hehehe, så det er sånn du gjør det.... :D
    Veldig artig bilde :)

    Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  9. Ha ha ha, så vanvittig bra Stein-Evert!!!! Supert temabilde, bra jobba :o)

    SvarSlett
  10. Morsomt bilde! Dette var en herlig løsning på ukens (altså forrige uke) tema. Godt utført også, men jeg lurer på om det er meningen at bøtta skal "sveve"? :)

    SvarSlett
  11. Flott og kreativt bilde!
    Strålende!

    mvh Knut Egil

    SvarSlett